Torgeir 2016-05-24 11:43:24

25-manna

20. aug: TUR AVLYST

Vi klarte å få med 20 stykker og det skal vi være glade for. Men vi manglet 5 interesserte og har dermed avlyst. Vi prøver igjen neste år!

15. juli: Meld deg på NÅ !

Bli med på tur til Stockholm lørdag 8. oktober.  LEGG MERKE TIL DATOEN!!!! Det er siste helg i høstferien!

Vi trenger din bindende påmelding innen 15. august (og gjerne så fort som mulig) slik at vi kan mase på noen og jobbe videre for å få fullt lag!  Påmelding/tilbakemelding sendes torgeir.skjonhaug@gmail.com  eller ring/sms meg for spørsmål (97036275)
Også dere som har vært positive før må svare!

Vi leier en buss og avreise blir på fredag rundt lunsj tider. Hotellovernatting i dobbeltrom like vel løpet. Løp på lørdagen. Hotellovernatting samme sted. Buss hjem på søndag. Vi har reservert dobbeltrom, på Best Western PLUS Hotel Prince Philip,  og turbuss. Vi håper at vi får med noen flere enn de som skal løpe, heiagjeng trengs også!

Egenandeler:
-          Voksne (>21 år) kr 1250,-
-          Barn og ungdom (<21 år) 750,-

VI TRENGER DERE! ALLE SOM ØNSKER EN AKTIV O-KLUBB, BLI MED DA!
DETTE BLIR GØY!

MELD DERE PÅ!

SISTE (15. JUNI)
: Styre beslutter å prøve å få til tur. Vi har nesten fullt lag som har svart. Mangler noen få, men de aller fleste som vi har vært i kontakt med er positive til tur. Så Kyrre setter i gang undersøkelser rundt reiseopplegg.
UANSETT: Vi trenger flere løpere, så er du interessert og vi ikke har spurt direkte så ta kontakt: torgeir.skjonhaug@gmail.com eller 97036275.

STOR KLUBBSTAFETT

25-manna stafetten er en stor stafett som går litt syd for Stockholm lørdag 8. oktober. Klarer vi å stille lag? Skal vi klare det trenger vi deg/dere! Har du/dere mulighet til å bli med?

25-manna er en stafett med samme prinsipp som 15-stafetten som vi har deltatt i mange ganger. Det er 25 løpere på laget og det kreves begge kjønn, noen godt voksne, noen yngre og noen som kan løpe lange løyper, altså en klubb med et godt spekter av løpere. I 2015 var det 362 lag som deltok, dvs. drøyt 9000 løpere. Alt fra elite til veldig urutinerte er med. Vinne gjør vi ikke, men det er heller ikke hensikten. Vi ønsker å bygge et fellesskap og skape opplevelser, og dette bygger definitivt opp om det!

Treningskomiteen har satt sammen et lag på papiret og vi klarer dette enkelt, til og med med reserver, men vi vet også at det ikke passer for alle eller ønsker å bruke tid/penger på en slik tur!

Vi håper også at dette kan bli en tur for fler enn de som skal løpe. Vi trenger supportere, støtteapparat osv.. Dette skal være en sosial tur.

Hvordan tenker vi oss reise og kostnader?
Vi tenker å leie en buss og avreise må bli på fredag rundt lunsj tider, hotell nærme Stockholm.  Løp på lørdagen og felles middag på kvelden. Hotellovernatting. Buss hjem på søndag. Det er satt av en del midler til stafetter, og dersom vi får til dette vil vi prøve å få enda litt mer penger fra styret. Men noe egenandel vil det være, men vi jobber for at den skal bli liten. Treningskomiteen mener at en slik tur er veldig viktig.

Spørsmål nå er i førte omgang om det er noe du/dere kunne tenkt dere å bli med på?  Er det uaktuelt å bli med så er det en grei tilbakemelding det også.
Treningskomiteen ønsker en «uforpliktende» tilbakemelding innen 30. mai slik at vi kan vurdere om vi skal jobbe med å få til et lag og en tur! Gi beskjed til torgeir.skjonhaug@gmail.com eller 97036275.

PS! FET O-LAG har deltatt på denne stafetten noen ganger tidligere, for mange år siden.

Eventor

O-løp 2022

Tirsdagstrening 2022

Onsdagstrening 2022

Torsdagstrening 2022

Alle treninger er for alle medlemmer. Klubben dekker startkontingenter hos Østmarka.