Torgeirfetol 2015-12-27 22:21:06

Huldersprint.jpg

Huldersprinten med Trimtex finale

Lørdag 17. september

Huldersprinten er Fet Orienteringslag sitt årlige nasjonale orienteringsløp med historie helt tilbake til klubbens opprinnelse i 1973. Navnet Huldersprint, kommer av at i starten var det kvinnene i klubben som hadde ansvaret for arrengementet, mens mennene jobbet. Og med litt moderate løypelengder ble navnet Huldersprint. Den gang fantes ikke dagens "sprint" orientering.

Huldersprinten 2016 blir arrangert fra NAF-banen.

Innlagt i arrangementet er Trimtex finalen der ungdom mellom 14 og 16 år vil jakte på den løperen som leder Trimtex-cupen. Og i Fet skogen vil det hele avgjøres.

Det blir mange løyper og tett med poster. Utfordringene er mange i årets Huldersprint!

Velkommen skal alle være!

Løpsinnbydelse