Grasrotandelen er en ordning som gjør at du som spiller selv kan bestemme hvor litt av overskuddet til Norsk Tipping skal gå. Forutsetningen er at laget eller foreningen du ønsker å knytte til deg er registrert i Frivillighetsregisteret og godkjent som grasrotmottaker. Det er såklart Fet O-lag.

Grasrot.jpg

Grasrotandelen gjelder for alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra Flax og Extra. Har du for eksempel spilt for 100 kroner på Lotto, gir Norsk Tipping fem kroner, som

går direkte til den mottakeren du selv har knyttet til deg.

Vi oppfordre alle våre medlemmer og alle andre med  til å knytte seg til oss. Det er et viktig bidrag til vår økonomi for å holde et godt aktivitetsnivå for barn og unge i bygda.

Det er enkelt å knytte deg til ordningen, og du gjør det på en av følgende måter:

1. Hos Kommisjonær: Ta med deg strekkoden og ditt spillerkort til en av Norsk Tippings mange kommisjonærer. Last ned strekkkode her.

2. SMS: GRASROTANDELEN 982666481 til 2020 (tjenesten er gratis)

3. Internett: grasrotandelen.no eller norsk-tipping.no.

4. Norsk Tipping Mobilspill.

Mer informasjon finnes på www.grasrotandelen.no. Her vil du også kunne følge med på hvor mye
Grasrotandelene genererer for de enkelte Grasrotmottakerne.
Takk for at du støtter oss via Grasrotandelen!