Solid innsats i Kvistkvaset

Fet O-lag stilte 2 lag i årets utgave av stafetten Kvistkvaset som gikk av stablen 4.mai. Seniorlaget (H17) stilte med Åshild på laget og ble nr 6 av 11 lag. "Gubbe" laget ble nr 4 av 16 lag etter tap i spurten.

2016-05-07
Torgeir

Tom viser god form og løp inn som 2. mann på 1. etappen og ga Asgeir et flott utgangspunkt. Det gikk litt tyngre, men med sikker løping holdt han plassering. Flott å se at Asgeir er i gang igjen. Kyrre løp siste etappe og fikk det litt. Spennende ble det på oppløpet da Kyrre kom inn til et spurtoppgjør om den jeve siste pallplassen (PS! Pallen her er litt stas og gir en sagnomsust lue i premie).

Seniorklassen stilte med 3 juniorer. Jørgen løp en grei første etappe, før Åshild løp 2. etappe og Sander avsluttet godt.