Erfarne

For de som har vært med på orientering noen år og behersker å løpe orientering uten å følge ledelinjer som stier, bekker etc. , er erfarne o-løpere. Erfarne løpere behersker A-nivå i orientering...

Fet Orienteringslag har egen treningsgruppe for erfarne A-løpere med treninger på onsdager kl 18.00-19.30 på Hvaltjern og flere mandager på ulike steder.

Gruppen består av i all hovedsak av ungdom/juniorer mellom 16 og 20 år, men også enkelte voksne er med på flere av treningene.

Ansvarlig for opplegg og gjennomføring er Tom Bergan, tlf 97638684, tombergan.privat@gmail.com.

Nyheter

I tillegg til en kort løype var det duket for høyst uoffisiellt klubbmesterskap i labyrint-orientering. Hvem var raskest? Amalie var raskeste feilfrie denne gangen og vant.

21.09.2016
- Torgeirfetol

Under Norsk O-festival ble det avholdt en klubbsamling på Skaukameratenes flotte klubbhytte ved Rakkestad. Drøyt 20 løpere var med og det ble en veldig hyggelig og fin samling. Mye prat, lek, o-løp med tilhørende diskusjoner og ikke minst grilling.

10.07.2016
- Torgeirfetol

O-festivalen i år som arrangeres av Sarpsborg o-lag. Miljøkomiten har derfor leid Jonsrudhytta i Rakkestad og satser på hyggelig sosialt samvær utenom løpene. Hytta er stor og har ca 60 sengeplasser, så det er plass til alle. Påmelding skjer vi kalenderen

04.06.2016
- KyrreG

Siste løp i Fet-o-karusell ble arrangert i knallsol på Råmyra og alle barn som deltok på minst 3 løp fikk premie.

02.06.2016
- Torgeir

Klubben trenger DEG! Treningskomiteen jobber med å få til en sosial og sportslig tur til Stockholm 8. oktober og da trenger vi minst 25-løpere. Dette blir høstens HAPPNING!

24.05.2016
- Torgeirfetol

Onsdag 11. mai starter 1. løp i FET-O-KARUSELL. En karusell med 4 ulike utfordringer. Premier til barn som deltar i 3 av de.

Se mer her: http://www.fetolag.no/Fet-OL/Toppmeny/Arrangement/Fet-O-karusell.html

10.05.2016
- Torgeir