Erfarne

For de som har vært med på orientering noen år og behersker å løpe orientering uten å følge ledelinjer som stier, bekker etc. , er erfarne o-løpere. Erfarne løpere behersker A-nivå i orientering...

Fet Orienteringslag har egen treningsgruppe for erfarne A-løpere med treninger på onsdager kl 18.00-19.30 på Hvaltjern og flere mandager på ulike steder.

Gruppen består av i all hovedsak av ungdom/juniorer mellom 16 og 20 år, men også enkelte voksne er med på flere av treningene.

Ansvarlig for opplegg og gjennomføring er Tom Bergan, tlf 97638684, tombergan.privat@gmail.com.

Nyheter

Terminlistene skal legges opp litt bedre, men akkurat nå kommer de på dette formatet.

Treninger og treningsløp 2018

O-løp 2018

Komplett o-løpsliste - Eventor

09.04.2018
- Torgeir

Løpet hvor postene er små, litt gjemte og hvor alle skal ha like muligheter for å vinne, ung, gammel, flink og ikke fullt så flinke. Et litt annerledes løp.

Etter løpet blir det sosialt med premiedryss både for rankingen og selve løpet.

Påmelding Handicap

07.10.2017
- Torgeir

Det regnet litt da 19 løpere skrudde på hodelyktene, klare for Klubbmesterskap Natt. Fellesstart for alle klasser og full fart fra første stund.

19.09.2017
- Torgeir

Søndag 17. september arrangerer ÅS IL sprint o-løp på TusenFryd. Fet O-lag ønsker at mange stiller opp på dette løpet og at vi etter løpet tilbringer dagen på TusenFryd og spiser lunsj/middag sammen inne i parken.

02.09.2017
- Torgeirfetol

På ønsdag var det klubbmesterskap sprint på nytt kart i Fetsund sentrum. Torunn arrangerte,39 kom og løp. Pernille var raskest i den korte løypa, mens Ragnhild og Tom var raskest i den lengste løypa. Julie beholdt ledelsen i rankingen foran Jane.

26.05.2017
- KyrreG

Det ble en meget fin 2. plass i KM Natt på Ragnhild i D13-14.

21.04.2017