Challenge 40

Challenge 40 – 2015 ble godt gjennomført. Lørdag 19 september ble Challenge 40 for 2015 gjennomført med ny deltakerrekord, 144 påmeldte lag. Etter flere dager med mye nedbør viste Fet-marka seg fra sin beste side med skyfrihimmel og godt høstvær.

2015-09-20

Årets terreng gikk lenger sydover i kommunen enn tidligere år, med orienteringspost som aktivitet på Barkenes. Andre aktivitetsposter var kanopadling i Breisjøen, svømming i Tientjern, rappellering ved Varsjøen, Friidrett på Fedrelandet, rulleski på skistadion og hodebry-oppgave i Fetsund sentrum.

Fet O-lags deltakere i selve konkurransen bet godt fra seg, med en knepen andreplass til Dagfinn/Svein-Olav i herreklassen og Heidi/Tom fikk en tredjeplass i Mix-klassen. Fullstendige resultatlister finner du her

En stor takk til alle o-lagets medlemmer som deltok som planleggere, arenamannskap, salgsmannskap eller postmannskap!

Challenge 40 er en stor dugnadsinnsats for klubben som gir oss inntekter til annet klubbarbeid.