Kretsmesterskap mellomdistanse

På søndag arrangerte Nittedal kretsmesterskap mellomdistanse på Rotnes. Vi hadde 13 på startstreken og Oddvar som kontrollerte det hele. Åshild hadde både hode og ben på plass og løp inn til sølvmedalje i D17-18. Andrea forsvarte ledelsen i rankingen.

2015-09-06

Nittedal bød på mye fint terreng, men litt lange løyper og en slitsom avslutning for enkelte.

I tillegg til Åshild, var det mye bra løping som du kan utforske i resultatene. Jarle vant åpen B og nærmerer seg en fullblods A-løper. Andrea, Ragnhild og Laila var bare noen minutter bak seieren i sine klasser. Sander og Jørgen viser gryende form, så guttene og Åshild er klare for junior NM neste helg.

rankingen er det fortsatt 5 stykker som kan vinne. Andrea leder foran Åshild og Jarle. Ragnhild, Sander og Laila jager rett bak. Alle disse bortsett fra Sander kan vinne rankingen. En del blir sikkert  avklart på klubbmesterskap natt på fredag, men vinneren kan trolig ikke kåres før  handicapløpet 10. oktober (og der kan alt skje).