Night Hawk 2023

Night Hawk 2023 går i Fet

Som dere kanskje vet skal Night Hawk2023 arrangeres i Fet, nærmere bestemt fra glattkjøringsbanen i Gansdalen. Night Hawk er Norges største orienteringsstafett, og skulle være vårt svar på 10-Mila og Jukola, selv om det nok ikke helt har slått til ennå.
2022-09-14
FETOL71
Men det kan vi være med å bidra til at det skal bli.
Helgen 19-20 august skjer det! Vi må alle holde av datoen for uansett deltakerantall så vil dette arrangementet kreve en god del av oss, og det må være tilnærmet obligatorisk oppmøte.
Styre vil oppnevne en arbeidskomite som starter planleggingen allerede nå. Tidlig planlegging, god markedsføring, åpning for påmelding tidlig neste vår er alle faktorer for økt deltakerantall.
Vi må jobbe annerledes enn ved tidligere arrangement og det må jobbes mot sponsorer, overnatting, matservering i tillegg til kartarbeid, løypelegging og tidtaking.
Dersom det er noen som har spesielle interesser for å jobbe med arrangørplanlegging så meld i fra til Styret i Fet O-lag.

Dette blir spennende!
Se mer på denne linken: https://nighthawk.no/en/nh2023-en/