Ski-O NM 2023

Fet O-lag er tildelt Ski-O NM 2023

Fet O-lag er sammen med IL Koll, Løten O-lag og Elverum OK, tildelt Ski-O NM fra Skramstadsetra på Rena. Arrangementet avholdes deb 21 og 22 januar. Det er et helt nytt kart som er under utarbeidelse av Even og Tore Lindaas (Elverum OK). Vi må stille her med en del mannskap, men oppgavene skal fordeles mellom klubbene, og med bistand fra NOF.

Dette arrangementet kan sammen med Night Hawk danne en flott ramme rundt vårt 50 årsjubileum som orienteringsklubb.
2022-09-14
FETOL71

Det vil bli spennende å arrangere ski-orientering på en helt ny arena. I tillegg til NM-klasser vil det også være et klassetilbud for øvrige aldersklasser.

Det settes sammen en arbeidsgruppe bestående av de 4 arrangørklubbene med fordeling av arbeidsoppgaver. Vi må stille med noen mannskaper og vi har reservert Pioner-hytta på Skramstadsetra som arrangørovernattingssted.

På Pionérhytta finner du blant annet:
-32 sengeplasser fordelt på 9 soverom
-5 dusjer og 5 toalett
-2 stuer
-1 undervisningsrom / spisesal
-Kjøkken med alt du trenger til matlaging og servering

Dersom du har lyst til å være med å arrangere så gi beskjed til leder i Fet O-lag.