Innkalling årsmøte 21. mars

Innkalling til årsmøte
Årsmøte Fet O-lag avholdes mandag 21. mars kl. 19-21.  Årsmøte på Teams denne gangen også. Lenke til møte blir lagt ut like før møte på vår hjemmeside.

Forslag som skal behandles på årsmøtet må være sendt til styret senest 2 uker før årsmøtet.
Forslag kan sendes: oyvind.helmersen@hitachienergy.com

Fullstendig sakliste og andre nødvendige saksdokumenter med forslag blir gjort tilgjengelig for medlemmene senest en uke før årsmøtet på være nettsider.. Det er ønskelig at det er mange velvillige og interessert o-løpere som kan tenke seg å ta i et tak for klubben vår, når valgkomiteen tar kontakt med dere!Styret håper samtidig på stort og engasjert fremmøte på klubbens andre digitale årsmøte. Vel møtt!

2022-02-18