Rulleski-orientering 8.11 på Hvalstjern

Vinteren nærmer seg og dermed også ski-orienteringssesongen. Allerede i 12/13-desember går de første rennene på Sjusjøen.

Se instruksjonsvideo om skiorientering: https://www.youtube.com/watch?v=AX1Ypq-ni6o&app=desktop

For å forberede seg til dette arrangerer Fet O-lag rulleski-orientering fra Hvalstjern, søndag 8.11

2020-10-29

Vi stiller med kart, løyper og kartstativ, samt at Fet skiklubb kan stille med rulleski for de som har lyst til å prøve.

NB! For helt uerfarende rulleskiløpere kan det være best enten å benytte beina eller evnt. å benytte sykkel.

Vi har invitert Fet skiklubb til å være med oss denne dagen, og legger også løpet ut på Eventor slik at andre klubber kan ha mulighet for å prøve seg.

Det blir løyper og klasser for alle aldre og nivåer.

Vi serverer boller og saft etter løpet

Arena: Hvalstjern Skistadion

Kart: Heia Instruksjonskart

Tidspkt.: Start mellom kl. 12:00 og 13:00.

Påmelding i Eventor.

Klasser: Aldersklasser for jenter og gutter, erfarende og uerfarende.

Løyper: Stipulert vinnertid 20-25 minutter.

Påmeldingsavgift: Ingen påmeldingsavgift

Kartstativer: Fås lånt. Kart trykkes opp på forhånd og deles ut på start.

Tidtaking: Ta med egen EmiTag om dere har. Vi har også EmiTag for utlån.