Klubbsamling under O-festivalen i Larvik 28-30 juni

Vil dere være med på klubbsamling i forbindelse med O-festivalen 2019.

I år arrangeres O-festivalen i Larvik og Fet O-lag har planlagt klubbsamling.

O-festivalen består av sprint (fredag), mellomdistanse (lørdag) og langdistanse (søndag).

2019-02-17
FETOL71

O-festivalen er Norges størse orienteringsløpe, og i år går det av stabelen i Larvik.

Fet O-lag har planlagt klubbsamling med overnatting i Stavern.
Det er reservert overnattingsplass for 25 personer (PHS Kurs og øvingssenter) fra fredag til søndag.

Det er kun 10km avstand fra arena til Stavern, slik at det blir god tid til bading og andre aktiviteter i Stavern etter løpet.
Det er reservert 5 dobbeltrom kr. 1780,- pr rom og 5 trippelrom kr. 2000,-. pr. rom. Pris er inklusiv brunsj på lørdag og søndag.

Det er mulig å få reservert flere rom dersom det blir mange som melder sin interesse.

Bli med da vel!

Se vedlegg med bilder, kartutsnitt, sperret løpsområde.