Rankingen 2018

Rankingen 2018 er ferdig. Til slutt vant Raymond foran Harald og Ragnhild. Diplomer til de 10 beste ble utdelt etter Handicapløpet. I år var det sjefen Øyvind som la lista for hvem som fikk diplom. Best med årets ranking er at 91 personer har deltatt.

2018-10-17

91 personer som enten har arrangert eller løpt minimum 1 løp er bra, selv om vi savner noen navn på lista over deltakere.

Det litt negative er at hver enkelt løper færre løp enn tidligere. De fleste løper 3 eller færre løp. Det var bare 7 stykker som løp 7 eller flere løp. Det er lenge siden så få gjorde det. Det betyr at det er litt nedgang i totalt antall starter i rankingen.

Tradisjonen tro løper vi mye mer på våren enn på høsten. Dette henger sammen med mange rekrutter som løper på våren.

Rankingen i tall og grafer:

ranking1.png

ranking2.png