Mannskaper KM-helgen 26.-27. august

Helgen 26. og 27. august er det som mange vet KM-helg i Fet fra NAF-banen. For å få til et vellykket arrangement trenger vi mange hjelpere. Det er sendt ut mannskapslister. Står du ikke der, men likevel har tid og lyst, så gi Øyvind Helmersen beskjed.

2017-07-10
Torgeir

Fet Orienteringslag arrangerer som de aller fleste vet KM-helg med KM-langdistanse og KM-stafett helgen 26/27 august fra NAF-banen i Gansdalen. Dette er en stor og viktig oppgave som O-laget har blitt tildelt og det er viktig at vi har mannskaper nok til å gjennomføre dette arrangementet på en slik måte at alle deltakere blir godt fornøyde.

Vi er derfor avhengige at alle kan bidra og stille opp for klubben. Kan dere bekrefte til den som står oppført som Gruppeansvarlig for din gruppe at dere kan stille. Dersom det allikevel er helt umulig å stille opp så gi beskjed til Løpsleder så fort som mulig. Alle må også stille med kake/rundstykker/vaffelrøre og må avklare med Salgsansvarlig om hva dere stiller med og for hvilken av dagene (lørdag/søndag).

Vi ønsker også at flest mulig av klubbens løpere opptil 16 år stiller til start på konkurransen lørdag (KM-langdistanse) og på en direkteklasse under stafetten på søndag.

Det er klassetilbud for alle aldre og nivåer og klubben stiller med noen personer som følger opp de rekruttene som har behov med slikt som gjennomgang av kart før start, felles gange til start, felles oppvarming, hjelp til start, behov for følging under løypa, mottakelse i mål. Gi beskjed til Torgeir Skjønhaug dersom det trengs hjelp for påmelding.

Mannskapslister