Fra sol i Bærum til regn i Asker

Uansett vær er det O-løp. Først maihelgen var det Fossumløpet og Askerløpet. Og ivrige o-løpere fra Fet var like blide om solen var på sitt beste eller om uværet hang over skogen.

2017-05-08

Lørdag var det Fossumløpet med 5 startende fra Fet. Det ble ingen seiere denne dagen, men et utrolig fint sommervær gjorde det til en opptur uansett.

Søndag var det Askerløpet med 7 startende. Selvom tunge regnskyer hang over skogen så viste Fet løperne at de får det til. Jarle Rogndokken og Jane Helmersen vant henholdsvis H17B og D17C.

Også Ragnhild Helmersen løp veldig bra og ble nr 5 i D13-14. Tom Bergan holdt god fart i H40 og ble nr 4, mens Kyrre Gran ble nr 7.

Resultater:

Fossumløpet