3 stk 1. plasser, 3. stk 2. plasser, hele 28 startende i Smaaleneløpet. Fantastisk!

Hele 28 startende Fet-løpere i Smaaleneløpet ved Havnås i Trøgstad! Det er virkelig flott! Mye fin løping og mange gode plassering også, og kanskje viktigst av alt - glade o-ansikt.

2017-04-23

En vindfulll dag i april var hele 28 o-løper fra Fet O-lag å løp Smaaleneløpet. Det er flere år siden det var så mange løpere, men kanskje klare vi å få til en sesong med god deltakelse også på løp? Utifra gleden å se på løperne som hadde vært ute i det fine terreng ved Trøgstad kretsfengsel (kan ikke unnskylde seg med en bom om man havner der), så er det gode forhåpninger å få med mange på løp fremover.

Gode resultater ble det også, selvom enkelte sikkert hadde håpet på en bom mindre. Vi fikk 3 klassevinnere!

Julie Berntzen løp sitt første ordentlig løp utenfor Fet i klassen D13-16C med glans. En bom på en post ble det, men hun var uansett raskest.

Johannes Arnæ er også debutant og var raskest i H13-16N.

Stine Heggedal stilte i D17B, og på sin første løpetur i år holdt det til en seier. Hva skjer om hun får opp løpe formen=

Komplett resultatliste er her: