Innetreningen i gang

Treningene fortsetter på onsdager! Lek for de minste, løpetur for de store og voksne med påfølge styrke og ballspill.

2016-10-26

Første trening over stått og oppmøte var bra. For de opp til og med 12 år var det 5 barn og 2 voksne som moret seg med noen leker med og uten ball før de ble avsluttet med innebandy.

Innetrening2.png

Og mens de minste er inne løper ungdommer og voksne ute. Denne gangen var det 2 voksne og 4 ungdommer som tok seg en tur på nesten 50 minutter. Kl 19.00 ventet nesten 40 minutter med styrketrening. 4 voksne og 7 ungdommer kjørte sirkeltrening og litt felles øvelser! Virkelig godt jobbet! Så ble treningen avsluttet med 20 minutter innebandy.

La oss bare si at det var opptil flere slitne etter denne økten, og det er jo målet!

Innetrening1.png

BARE HENG PÅ NESTE ONSDAG. DETTE ER BÅDE SOSIALT OG NYTTIG FOR KROPPEN!