Tildelt KM Lang og KM Stafett 26.-27.8 2017

Fet O-lag er tildelt KM Lang med Trimtex den 26. og KM Stafett for Oslo/Akershus/Østfold den 27. august! Da er det allerede nå bare å innstile seg på oppgaver den helgen.

2016-09-29
Torgeirfetol

Det forventes opp mot 600 løpere på lørdagen i den individuelle konkurransen og ca 400 på søndagens stafetter. Det er lenge siden vi har så mange o-løpere i bygda!

Det blir et stort arrangement og som vil kreve mange funksjonærer og ikke minst over 2 dager. Vi håper at du kan stille opp! Det er bare å sette av dagene og instille seg på jobbing den helgen. Dessverre kollidere det med sykkel-Birken, men kanskje det kan vike for en gang skyld?

Har du innspill på oppgaver du kan bidra med, muligheter for litt sponsormidler, premier og andre smarte tips så ta gjerne kontakt med Øyvind Helmersen.