Skolesprinter

Verdens O-dag (onsdag 11. mai) startet med skolesprinter på Dalen, Riddersand og Garderåsen. Nærmere 400 elever var igjennom en løype i deres egne skolegårder. Mange blide og ivrige skolebarn. Herlig!

2016-05-12

Dagen startet med skolesprint på Dalen skole med snaut 100 løpere til start. Øyvind Helmersen og Randi Budahl fikk tatt tider og gitt de kort instruksjon. Etter lunsj var det Riddersand og Garderåsen sin tur. Øyvind forflyttet seg dit og fikk etterhvert bistand av Cecilie Bergan, og nesten 150 elever løp en fin runde. På Riddersand var Oddvar starter og tidtaker for omlag 120 elever, med bistand fra Randi og Torgeir.

SkoleORiddersand2.jpg