Nyheter

Mye fin løping i Romeriksløpet på søndag. Ragnhild benyttet sjanse til å ta over ledelsen i rankingen men det er mange som kjemper om totalseieren så her gjelder det å løpe alle de 3 siste løpene. Neste rankingløp er på onsdag med klubbmesterskap mellom

21.08.2016
- KyrreG

Med treningsløp og rankingløp nr 8 på det nye Dalen-kartet onsdag er høstsesongen ordentlig i gang. Jørn la fine løyper og det ble tett i de fleste klassene, så mange fikk mye rankingpoeng. Kyrre klamrer seg fortsatt til førsteplassen i rankingen.

.

17.08.2016
- KyrreG

Under Norsk O-festival ble det avholdt en klubbsamling på Skaukameratenes flotte klubbhytte ved Rakkestad. Drøyt 20 løpere var med og det ble en veldig hyggelig og fin samling. Mye prat, lek, o-løp med tilhørende diskusjoner og ikke minst grilling.

10.07.2016
- Torgeirfetol

AOOK's kartkontrollør har vært i skogen og likt det han har sett på det nye Dalen-kartet. Litt etterarbeid gjenstår, men kartet er godkjent. En stor takk til våre egne bidragsytere Dag, Jon og Morten med kartgrunnlag, synfaring og rentegning.

22.06.2016
- KyrreG

Kaja, Anniken, Kristina og Ragnhild var i helga på Camp Stokke, og de hadde det veldig gøy. 2 treninger og 2 løp samt foredrag med Carl Godager Kaas var noen av høydepunktene. Gjengen anbefaler slike samlinger for 13-16 åringer, det er bare moro

15.06.2016
- KyrreG

Onsdag 8. juni var det klubbmesterskap normal. 31 stilte til start. Kyrre la noen løyper, noen syntes det var litt tungt, men de fleste var blide når de kom i mål. Slettes ikke usannsynlig så beholdt Kyrre ledelsen i rankingen.

09.06.2016
- KyrreG

Søndag var det Nittedalsløpet med norgescup for junior. Skuffende få fra oss fant veien til Nittedal, men all ære til de som kom. De møtte et tungt terreng som skilte mye, så mange fikk en lang tur i skogen. I rankingen ble det på ny en usannsynlig leder.

05.06.2016
- KyrreG

O-festivalen i år som arrangeres av Sarpsborg o-lag. Miljøkomiten har derfor leid Jonsrudhytta i Rakkestad og satser på hyggelig sosialt samvær utenom løpene. Hytta er stor og har ca 60 sengeplasser, så det er plass til alle. Påmelding skjer vi kalenderen

04.06.2016
- KyrreG

Siste løp i Fet-o-karusell ble arrangert i knallsol på Råmyra og alle barn som deltok på minst 3 løp fikk premie.

02.06.2016
- Torgeir