Erfarne

For de som har vært med på orientering noen år og behersker å løpe orientering uten å følge ledelinjer som stier, bekker etc. , er erfarne o-løpere. Erfarne løpere behersker A-nivå i orientering...

Fet Orienteringslag har egen treningsgruppe for erfarne A-løpere med treninger på onsdager kl 18.00-19.30 på Hvaltjern og flere mandager på ulike steder.

Gruppen består av i all hovedsak av ungdom/juniorer mellom 16 og 20 år, men også enkelte voksne er med på flere av treningene.

Ansvarlig for opplegg og gjennomføring er Tom Bergan, tlf 97638684, tombergan.privat@gmail.com.

Nyheter

Det ble ingen topp resultater under årets NM Sprint som i helgen fant sted i Bergen sentrum. Åshild kom til finalen i D17-18 og endte på 28. plass. Sander og Jørgen var også med i NM Sprint men kom ikke til finalen.

07.05.2016
- Torgeir

Fet O-lag stilte 2 lag i årets utgave av stafetten Kvistkvaset som gikk av stablen 4.mai. Seniorlaget (H17) stilte med Åshild på laget og ble nr 6 av 11 lag. "Gubbe" laget ble nr 4 av 16 lag etter tap i spurten.

07.05.2016
- Torgeir

Jukola-/Venlakavlen arrangeres i Finland 18.-19. juni. Vi ønsker å sjekke interessen for at vi skal stille lag. Har du lyst så meld deg på her i løpet av mars. Vi bestemmer i starten av april om vi stiller til start og eventuelt hvor mange lag

05.03.2016
- KyrreG

Under helgens SKI-O-NM på Sjusjøen klarte herrelaget vårt en glimrende 8. plass.

18.01.2016
- Torgeirfetol

Denne helgen var det 2 ski-o-løp på Sjusjøen med Sander Rogndokken på startstreken. Samtidig var det også en samling med ski-orientering som tema. Ski-o var kanskje ikke så enkelt? Iallefall viser resultatene at det er noen utfordringer i ski-o.

13.12.2015
- Torgeirfetol

Lørdag 10. oktober ble det tradisjonsrike handicapløpet avholdt. Øyvind H arrangerte i år og hadde gjemt 40 poster i skogen på Barkenes. 30 stykker var samlet for å se hvem som fant flest av postene. Dagfinn vant klart med 32 poster.

11.10.2015
- KyrreG