Erfarne

For de som har vært med på orientering noen år og behersker å løpe orientering uten å følge ledelinjer som stier, bekker etc. , er erfarne o-løpere. Erfarne løpere behersker A-nivå i orientering...

Fet Orienteringslag har egen treningsgruppe for erfarne A-løpere med treninger på onsdager kl 18.00-19.30 på Hvaltjern og flere mandager på ulike steder.

Gruppen består av i all hovedsak av ungdom/juniorer mellom 16 og 20 år, men også enkelte voksne er med på flere av treningene.

Ansvarlig for opplegg og gjennomføring er Tom Bergan, tlf 97638684, tombergan.privat@gmail.com.

Nyheter

Torsdag 1. juni er det duket for KLUBBKAMP. Østmarka er arrangør og her håper vi at mange i FET O-lag blir med. Vi skal markere oss her!

Klubbkamp 2017.pdf

Påmelding: http://eventor.orientering.no/Events/Show/8166

20.04.2017
- Torgeir

De neste 4 onsdagene er det Fet O-karusell. Flere løype alternativer og alltid noe som passer deg, Ja det er bare å bli med!

Se mer her: http://fetolag.no/Fet-OL/Toppmeny/Arrangement/Fet-O-karusell.html

19.04.2017
- Torgeir

Sparebankkarusellen er en rekke o-løp i regi av Fet, OK Øst og Rømskog. Flere av våre løp er med, men det er også endel tirsdager utenfor Fet. Håper flere av klubbens løpere tar turen østover for å finne annet terreng! Se lenke i høyremenyen.

18.04.2017
- Torgeir

Bli med på Oslo City Cup! Liker du høy fart og enkel orientering er dette kanskje sesongens morsomste løp. 5 løp i Oslo på tirsdager!

Vi satser på flere løpere fra Fet O-lag. Meld dere på å meld interesse på Facebook sidene våre om man ønsker samkjøring.

16.03.2017
- Torgeir

Treningene fortsetter på onsdager! Lek for de minste, løpetur for de store og voksne med påfølge styrke og ballspill.

26.10.2016
- Torgeir

Søndag 16. oktober ble Handicapløpet arrangert på Garderåsen. Det var veldig bra oppmøte og 39 prøvde lykken med å finne flest mulig rare poster. Det ble veldig jevnt, så arrangørene hadde gjort en god jobb. Laila holdt hodet kaldest og knep seieren.

09.10.2016