Fellestrening på onsdager kl 18

I og med at det nå er tillatt med litt aktivitet starter vi opp med «normale» fellestreninger igjen for alle. Gjeldende smittevernsregler skal overholdes. Veiledere og annen info rundt dette finnes på NOF sine hjemmesider.

Viktig å holde avstand til hverandre, unngå felles berøringspunkter (ingen stempling, ikke ta på postene osv.), smittevennlig reise til og fra osv.

Den som arrangerer vil også være kontaktpunkt ved en eventuell smittesituasjon.

Det blir ulike temaer på hver trening, med et tilbud for ALLE. Dette for å både gjøre det litt mer spennende og alle har behov for å lære.Det skal være løyper til ALLE. Det betyr N, C, B og A-nivåer.

Terminlisten for treninger finner du her

PS! Det kan skje endringer fort i disse dager, så følg med på våre nettsider og/eller på facebook.

2020-05-12
Torgeir

Eventor

O-løp 2022

Tirsdagstrening 2022

Onsdagstrening 2022

Torsdagstrening 2022

Alle treninger er for alle medlemmer. Klubben dekker startkontingenter hos Østmarka.