Treningstilbud påske 2020

Selv om det er alvorlige og vanskelig tider, så anbefaler myndighetene bevegelse, og ber folk benytte skogen. Klubben kan ikke arrangere fellestreninger eller legge til rette for aktivitet som sprer smitte.  Det betyr egentrening!

Det har kommet retningslinjer på hva klubben kan tilrettelegge av aktivitet.

Vi kommer derfor til å lage noen ulike treningsløyper som dere kan laste ned her og løpe når det passer dere. Det vil av og til bli hengt ut merkebånd/poster på postene så dere kan vite at dere er på rett plass, men ikke alltid. Les beskrivelsen av oppleggene. Det vil ikke være noen form for «klippesystem» eller tidtaking.  Minner om smittevern. Ikke ta på postene og om du møter noen andre, hold 1 meters avstand. Er du syk, hold deg hjemme.

Gå til treningsløype tilbudet

2020-03-15