Nordjysk 2-dagers 14.-15. mars 2020

Er du med på Nordjysk 2 dagers. I år går løpene i Skagen og vi planlegger å leie noe felles. Har du lyst til å bli med så ta kontakt med Torgeir (97036275) med engang (innen 3.12)

Klubben dekker overnatting.

2019-11-27
Treningskomiteen planlegger tur til Danmark i mars. I fjor var vi en stor gjeng. Klarer vi å bli omtrent like mange?
Plan er å reise med båten fra Oslo fredag kveld og hjem via Gøteborg på søndag. Det er 2 o-løp og starttider tas hensyn til reisebehov. Andre reiseønsker tas også imot. Kanskje noen ønsker å reise en kveld før?
Er du/dere med? Gi beskjed innen 03.12, for da starter vi mer planlegging og booking av overnatting. Å jo før du svarer jo raskere ser kan vi booke noe. Har sett på et stort flott hus med basseng (om vi blir opp mot 20 stk)

Det vil bli sendt ut mer info pr epost etterhvert og bindende påmeldinger.