Skogkarpris til Ragnhild Helmersen

Under onsdagens trening på Hovinhøgda dukket Oddvar Hagen opp for å dele ut Skogkarprisen

2019-11-14
Torgeir

Skogkarenes klubb på Romerike, som består av eldre o-løpere forsøker vært år å dele ut en hederspris til en ung løper fra Romerike som har utmerket seg i løpet av sesongen.

I år tilfalt denne for jenter til Ragnhild for sin gode prestasjon i kretsens Trimtex cup. Hun ble her nr. 3 i jenter 16 år.  Videre fikk hun sølvmedalje for sitt løp i KM for Akershus og Oslo.  Det var ingen andre jenter fra Romerike, uansett klasse, som kunne måle seg opp i mot dette.

Ragnhild er den 3. jente fra Fet O-lag som mottar denne prisen, tidligere har Kjersti Hagen og Åshild Faller Råheim fått den samme prisen.

Vi gratulerer Ragnhild med prisen og håper at dette vil gi henne en fortsatt driv og inspirasjon til å fortsette som o-løper.

SkogkarprisRagnhild.png

Eventor

O-løp 2022

Tirsdagstrening 2022

Onsdagstrening 2022

Torsdagstrening 2022

Alle treninger er for alle medlemmer. Klubben dekker startkontingenter hos Østmarka.