Rankingen 2019

Klubbmesterskap natt og Handycapløpet avsluttet årets ranking. Til slutt vant Ragnhild ganske komportabelt. Sigmund knep andreplassen etter et bra Handycapløp foran Øyvind H på tredjeplass. Totalt fikk 13 diplomer for innsatsen i 2019 (ikke 2018).

2019-10-12
KyrreG

I løpet av året har 65 personer enten deltatt i eller arrangert et rankingløp. Det er betydelig færre enn de siste årene. så det er noen vi savner på deltagerlista i år. En mulig forklaring kan være at vi har hatt 5 interne løp i år og 7 eksterne løp. Vi er som kjent litt mer ivrige på klubbløp enn andre løp.

De tre i teten er også de som har deltatt mest. Ragnhild og Øyvind med 10 løp og Sigmund med 9 løp. Skal du vinne rankingen må du stille til start.

ranking.jpg

Klubbmesterskap sprint hadde klart størst deltakelse med 43 personer. Mens det klart minste var publikumsløpet til NM-sprint med en enslig løper. Kanskje litt komisk at den ene som løp publikumsløpet til NM ikke stilte til start på klubbmesterskap sprint...