Handicapløpet 2018

Lørdag 13. oktober arrangeres årets Handicapløp, det er også siste løp i årets ranking. Løpet arrangeres fra Smørebua på Hvaltjern skistadion. Første start er kl 13 og alle skal være i mål før kl 15.

Husk påmelding innen onsdag 10. oktober.

2018-09-27
KyrreG

Poenget er å finne flest mulig bortgjemte poster. Jo raskere og mer erfaren du er, jo mindre tid får du. De helt ferske og yngste får 2 timer til rådighet, mens racere som Tom og Asgeir får mye kortere tid. Ved påmelding kan du angi hvilken tid du synes du fortjener, men arrangøren gjør som sett som han selv vil.

Startlisten lages slik at alle skal være i mål kl 15, men kommer du for sent i mål vanker det straff...

Etter løpet blir det kanskje noe å bite i samt premieutdeling både for Handicapløpet og i årets ranking.