Storm og regn stoppet ikke natt-o-løperne

Selveste Knud hadde meldt sin ankomst til Barkenesåsen fredag kveld, men ble puslete i forhold til tøffe Fet-løpere som stilte opp med pågangsmot og full-ladede lykter (nesten alle i hvert fall)

2018-09-22
FETOL71

I alt 18 løpere stilte til start i årets klubbmesterskap natt. Noen erfarende og noen debutanter i natt-o sammenheng.

I et vær som besto av alt fra vindkast til stille, fra fullt regnvær til måneskinn så ble det for alle et vel gjennomført løp. Den eneste som var litt uheldig med flatt batteri i skogen var Werner, men også han kom seg helskinnet til mål. Etter målgang hadde Randi, Heidi, Torgeir, Anne, Henning og Cecilie gjort klar for varme pølser, kaffe/kake/saft. I tillegg var det fyr i peisen, slik at bløte o-løpere fikk tørket og varmet seg.

Takk til alle som bidro til en flott o-opplevelse på Barkenesåsen.

Resultater ligger vedlagt.