Nyheter

Vi vil i år ikke ha felles åpningsarrangement. Vi har et godt samarbeid med Sundet Autosenter, Casa-Fetsund og Joker Gan som selger våre deltakerkonvolutter. De er i salg fra 18. april og koster 200 kr.

De fire åpningspostene som gir 12 ekstrapoeng henger ute fra 1. mai til 17. mai.

I år benyttes følgende kart: Garderåsen, Skauen, Gullsmedåsen, Gransdammen og Dalen.

02.04.2020
- Berit

Selv om det er alvorlige og vanskelig tider, så anbefaler myndighetene bevegelse, og ber folk benytte skogen. Klubben kan ikke arrangere fellestreninger eller legge til rette for aktivitet som sprer smitte.  Det betyr egentrening!

Det har kommet retningslinjer på hva klubben kan tilrettelegge av aktivitet.

Vi kommer derfor til å lage noen ulike treningsløyper som dere kan laste ned her og løpe når det passer dere. Det vil av og til bli hengt ut merkebånd/poster på postene så dere kan vite at dere er på rett plass, men ikke alltid. Les beskrivelsen av oppleggene. Det vil ikke være noen form for «klippesystem» eller tidtaking.  Minner om smittevern. Ikke ta på postene og om du møter noen andre, hold 1 meters avstand. Er du syk, hold deg hjemme.

Gå til treningsløype tilbudet

15.03.2020
- Torgeir

MOSS OK har en lang tradisjon i å arrangere Nyttårsløpet siste dag i året. 6 deltakerer fra Fet O-lag stilte til start i løpet som samlet 275 deltakere. Nydelig snø og isfritt terreng, fin temperatur og sol ga en flott ramme om løpet.

01.01.2020
- Torgeir

Er du med på Nordjysk 2 dagers. I år går løpene i Skagen og vi planlegger å leie noe felles. Har du lyst til å bli med så ta kontakt med Torgeir (97036275) med engang (innen 3.12)

Klubben dekker overnatting.

27.11.2019
- Torgeir

Under onsdagens trening på Hovinhøgda dukket Oddvar Hagen opp for å dele ut Skogkarprisen

14.11.2019
- Torgeir

Klubbmesterskap natt og Handycapløpet avsluttet årets ranking. Til slutt vant Ragnhild ganske komportabelt. Sigmund knep andreplassen etter et bra Handycapløp foran Øyvind H på tredjeplass. Totalt fikk 13 diplomer for innsatsen i 2019 (ikke 2018).

- KyrreG

Tradisjonen tro hadde Øyvind S gjemt 40 poster i Garderåsen. Målet var å finne flest før kl 15. Også i følge tradisjonen var det delte meninger om startlista. Noen poster var greie, noen vanskelige og noen umulige å finne. Til slutt vant Harald suverent

- KyrreG

21 stykker trosset frykten for mørke og ulv og kjempet om tittelen nattens konge og dronning i Fet fredag kveld. Øyvind var sikkert en stolt arrangør når han så at Ragnhild ble nattens dronning. Simen var raskest av rekruttene mens Mons vant B-løypa.

- KyrreG

Det uhøytidlige, morsomme løpet der alle kan vinne!

10.10.2019