Nyheter

Onsdag 28.10 blir det felles trening Fet-Koll-Lillomarka med nattorientering fra Vanntårnet i Garderåsen.
Det er 3 løyper:
  • Nybegynner 1,8km lommelykt-løype. Ta med mor/far og prøv på en spennende tur på stier i mørket!
  • Mellom B-nivå, 2,7km
  • Lang A-nivå, 5,4km
Start fra kl. 18:15
Det blir innetrening etterpå for de som ønsker det. Møt opp direkte i Garderåsen. Vi ordner transport ned til Hovinhøgda.
27.10.2020
- Torgeir

Alt var akkurat som det skulle være. 22 startende og noen programhelter. Obligatorisk klaging, men når alle klager var kategorisk avvist, var det ingen i nærheten av Mons som tok en knusende seier. Nærmest var Jørgen og Raymond.

11.10.2020
- KyrreG

Søndag 11. oktober er det klart for Handicapløp på Hvalstjern med første start kl 12.

Påmelding gjøres her: https://www.fetolag.no/ajax/event/signup/index.php?event_id=69&date=2020-10-11&eid=&minical_id=40&calid=&page_id=1

06.10.2020
- Torgeir

19. august er det klubbmesterskap sprint ved Piggåsen og treningene går hver onsdag frem til høstferien. Det er også noen o-løp rundt omkring. Følg med i Eventor.

13.08.2020
- Torgeir

Hovedløpet (uoffisiellt NM for yngre) ble avholdt på Lørenskog 1.- 2. august av naboklubben vår, Østmarka OK med Mons Sætre-lorentzen og Sivert Høilund Dragseth som klubbens representanter.

Klubbens 2 løpere i H14 gjorde gode løp i lørdagens langdistanse. Mons ble nr 26 og Sivert nr 42 av de 60 startende.

På søndagens sprint ble Mons nr 13, et meget flott resultat og differansen oppover var svært liten. Sivert rotet litt blant gater og hus og ble nr 51 av de 65 startende.

Mer info, bilder og resultater finner du her: http://www.ostmarkaok.no/hl2020/

03.08.2020
- Torgeir

20 løpere fra Fet O-lag stilte til start i årets Klubbmesterskap normal som ble arrangert av OK Øst.

Resultater finner man i Eventor

10.06.2020
- Torgeir

I og med at det nå er tillatt med litt aktivitet starter vi opp med «normale» fellestreninger igjen for alle. Gjeldende smittevernsregler skal overholdes. Veiledere og annen info rundt dette finnes på NOF sine hjemmesider.

Viktig å holde avstand til hverandre, unngå felles berøringspunkter (ingen stempling, ikke ta på postene osv.), smittevennlig reise til og fra osv.

Den som arrangerer vil også være kontaktpunkt ved en eventuell smittesituasjon.

Det blir ulike temaer på hver trening, med et tilbud for ALLE. Dette for å både gjøre det litt mer spennende og alle har behov for å lære.Det skal være løyper til ALLE. Det betyr N, C, B og A-nivåer.

Terminlisten for treninger finner du her

PS! Det kan skje endringer fort i disse dager, så følg med på våre nettsider og/eller på facebook.

12.05.2020
- Torgeir
Gradvis åpning av aktiviteter gjør at allerede til helgen vil de første o-løpene avholdes.
LILLE-GROMLØPET avholdes lørdag 9. mai kun for D/H13-16 løpere i Akershus- og Oslo O-krets.
Påmelding i Eventor som vanlig innen onsdag kveld.

Det er utarbeidet en veileder for lokale løp med begrenset deltakelse som du finner HER
05.05.2020
- Torgeir

Vi har en god nyhet til alle som venter på å komme i gang med turorientering. Postene står nå klare i skogen og kartene er til salgs hos Casa Fetsund, 7/11 på Sundet og Joker Gan. Kart må betales kontant (200 kr).
Husk at du i år må notere koder i stedet for å klippe. Registrer deg gjerne på https://www.turorientering.no
God tur!

16.04.2020