Det er 30 påmeldte til dagens Handicap. Starttider finner du under "Les mer"

14.10.2017
- Torgeir

Løpet hvor postene er små, litt gjemte og hvor alle skal ha like muligheter for å vinne, ung, gammel, flink og ikke fullt så flinke. Et litt annerledes løp.

Etter løpet blir det sosialt med premiedryss både for rankingen og selve løpet.

Påmelding Handicap

07.10.2017
- Torgeir

Det regnet litt da 19 løpere skrudde på hodelyktene, klare for Klubbmesterskap Natt. Fellesstart for alle klasser og full fart fra første stund.

19.09.2017
- Torgeir

ÅS IL gjennomførte et veldig fint sprintløp inne på Tusenfryd og fra Fet løp 18 stykker. Etterpå var det karuseller og alt parken bød på. 26 stykker sfra Fet spiste lunsj sammen på Vertshuset. Dette gjør vi gjerne igjen!

18.09.2017
- Torgeir

Flott deltakelse blant de yngre på Tusenfryd, men de fleste litt mer rutinerte glimret med sitt fravør. Kun små endringer i rankingen. Julie leder fortsatt ganske komfortabelt foran Jarle og Jane. Det er kun Jarle som kan ta igjen Julie i sammendraget.

17.09.2017
- KyrreG

Fet O-lag trenger kompetente folk som hjelper til med de ulike oppgavene og aktivitetene vi har i klubben. Helt sikkert er at vi kan bli bedre på mange punkter og tilogmed kanskje endre på vårt tilbud. Bli med på kompetansehelgen på Gardermoen.

Innbydelse

06.09.2017
- Torgeir

Poengbonanza i toppen av rankingeni det niende rankingløpet. Julie har fortsatt en ganske betryggende ledelse. Deretter følger Jarle, Jane og Andrea. Alle vant sin klasse i løpet. Kampen om sluttseieren i rankingen står mellom disse.

04.09.2017
- KyrreG

Søndag 17. september arrangerer ÅS IL sprint o-løp på TusenFryd. Fet O-lag ønsker at mange stiller opp på dette løpet og at vi etter løpet tilbringer dagen på TusenFryd og spiser lunsj/middag sammen inne i parken.

02.09.2017
- Torgeirfetol

Det deltok ca 550 løpere på lørdag og 500 på søndag i flott vær. Takk til alle løpere og arrangører som gjorde dette til et flott arrangement. Løyper har fått skryt på både lørdag og søndag, flott samlingsplass og det meste gikk bra.

28.08.2017